Lépésről-lépésre bemutatjuk, hogyan tudja lefoglalni illetve kifizetni az Ön által lefoglalt lehetőséget.
Szállás kiválasztása
Az első lépés, kiválasztanod a szolgáltatást, amit szeretne lefoglalni. Rendszerünk esetén igyekeztük mindig a egyértelművé tenni, ezt a részt. Elegendő rákattintania, az Ön által kívánt szállás vagy szolgáltatás oldalára. Ezt megteheti a fejlécben található menüben, vagy a láblécben lévő listában.
Jelenleg a következő aloldalakon tudsz foglalást végigvinni: Rönk-Vendégház, Apartmanház, Vendégház, Wellness.
Foglalás elindítása
Amennyiben kiválasztja adott szolgáltatásunk oldalát, a jobboldali sávban „Online Foglalás” felirattal találja meg a foglalás elindításához szükséges felületet. Minden ilyen aloldalon részletesen leírjuk a szobák felszereltségét, valamint csak a valóságot bemutatót képeket szerepeltetünk, ténylegesen azt kapja, amit lefoglal.
A jobboldali sávban gesztenye árnyalattal emeltük ki a foglalás elindításához szükséges részt. Elsőnek az időintervallumot kell megadni.
Amikor belekattint az „Érkezés napja”, vagy „Távozás napja” mezőbe, megnyílik egy naptárfelület, ahol kiválaszthatja az adott napot. A következő jelöléseket használtuk: Minden nem foglalható napot halványan jelöltünk meg. Minden foglalható nap kattintható. Az általad kijelölt napok világos zölddel emelődnek ki. A félig vörös jelölés azt jelenti, hogy az a nap a távozás napja még lehet, de már aznap új vendégekek érkeznek. Az éjszakák automatikusan számolódnak, de megadhatóak kézzel is.
A következő lépés, hogy megadd, a vendégek összlétszámát.
Amennyiben „Vendégház” oldalunkon van, ki kell még választani, hogy melyik szobánkat kívánja lefoglalni.
Amennyiben „Wellness” oldalunkon vagy, nem a távozás napját, hanem az adott órákat kell bekattintanod, ami alapján a felület kiszámolja, hogy hány órás csomagra van szükséged.
Ha elkészült, kattintson a „Lefoglalom a szállást!” gombra.Amennyiben ütközése van meglévő foglalásokkal, vagy túl kevés napot állított be, esetleg hiányosak a beviteli mezők, erre a rendszerünk azonnal felhívja a figyelmét, és van lehetősége javítani.
Adatok megadása
Ha minden rendben van, akkor megjelenik egy párbeszédablak, ahol összegzi a rendszer hogy pontosan mit fog lefoglalni, mikor, hány éjszakán át. Ezután az oldalunk összefoglalja, hogy miért és mennyit fog fizetni.
Ezt követően kell részleteket megadni. Először pontosítani kell a személyek részt, ahol felnőtt, 14-6 év között gyermek, és 6 év alatti gyermek adható meg. Amikor állítja a mennyiségeket, a végleges ár az összegzőben ezt leköveti, és frissíti magát.
Kötelező megadni minden foglalás esetén a nevet, email címet, telefonszámot, valamint lakcímet. Ennek az oka, hogy az ügymenetünkben többször fogunk veled kapcsolatba lépni, emiatt szükségesek hogy valós adatokat kapjunk meg.
A megjegyzés mezőben adhatsz meg további igényeket, például ha szeretnéd ajándékutalványként is kézhez kapni a foglalásod, vagy további igényeid, kérdéseid merülnek.
A rendszerünk ezen a felületen is akkor engedi tovább, amennyiben mindent rendben talál, helyesen adta meg az adatokat.
Amennyiben minden rendben van, a rendszerünk töltés után jelzi, hogy a foglalás rögzítésre került-e, illetve egy automatikus levelet is kiküldünk a foglalása adataival a megadott email címre. Ez tartalmazza, hogy pontosan mit, és milyen feltételekkel foglalt le, visszajelzésként.
Foglalás után
A rendszerünkbe bekerült foglalásról kollégánk értesítést kap. Amennyiben további egyeztetésre van szükség, egy munkanapon belül kapcsolatba lép Önnel.
Sikeres foglalás esetén, a kollégánk emailben megírja Ön számára a további teendőket, elsősorban a foglalóhoz szükséges előleg teljesítésével kapcsolatos információkat. Ez teljesíthető postai befizetéssel, utalással, vagy Széchényi Pihenőkártya terhelésével is. Amennyiben a teljes összeg 30%-át tartalmazó díjbekérő teljesítésre került, postai úton elküldjük önnek az ehhez kapcsolódó Számlát, és ezen a ponton a Szállás ténylegesen „lefoglaltnak” számít.
Természetesen egészen a szállás elfoglalásának napjáig kollégáink az Ön rendelkezésére állnak, amennyiben módosítana a foglalás részletein, vagy kérdései, további igényei merülnének fel. Ezt követően a szállás elfoglalásakor szükséges teljesíteni az összeg fennmaradó részét, amiről szintén számlát állítunk ki.
Amennyiben olyan kérdése merülne fel, amelyre itt nem válaszoltunk, kérem, használja bátran az oldalon lévő online chat alkalmazást. Amennyiben offline lenne minden kollégánk, abban az esetben is megkapjuk kérdését, hagyjon üzenetet email címe magadásával bátran, és el fog jutni hozzánk.